10 Mayıs 2012 Perşembe

yay kızı tekrar döner :)



vuhhhuuuu! ne kadaaaa zaman olmuş yazamayalı!
bakın yazamadığımın nedenleri olduğunu burda gizli bir mesaj ile belirtiyorum :)
evet hanımlar beyler.
başıma gelenlerrrr bir duysanızzz ohhooo..
dersiniz ki iyi misin kardeş :)
yok yok abarttım ama vallahi yenilikler oldu.
mesela yine aşık oldum ben. bu seferki dövmeli kaslı fln bir tip
yani gayet hoş.
en azından ben hoş buluyorum. ve en önemlisi paranoyak tiplerden değil
değiştirme merkezli olmamasıda yanında cabası :)

bu arada bi kaç salak hatun var fena canımı sıkıyorlar. biri beni sevgili sevgilimden ayırmak için emek harcar diğeri iş yerinde konumumu çalmak iç! ahhhh hanımlar siz yok musunuz ayollll!
ama bende hatunum yani şeytanla aram mikemmeldir;)
mesela onlar için aklımdan geçirdiğim ve uygulamaya sokmadığım eylemler dizgesini bir duysanız
çok fenayım çoook!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder